Uppdatering

Dagarna rullar på som vanligt, har inte haft så mycket ork att blogga då jag är himla trött just nu om dagarna. Men tänkte göra en liten uppdatering nu. I Söndags kom Anna D över till mig och fikade lite och snacka skit. Alltid lika trevlig! <3 Åkte ner och luncha tillsammans sedan på Thai innan hon drog vidare. Jag gick sedan över till Therese och kikade hennes nya lägenhet. Snackade igen lite av allt vi missat sen sist vi sågs.

Måndagen jobbade jag som vanligt och sen var det vintercrusing mot kvällen. Andersson, Enoksson och Ersson kom över till oss och så gick vi ner tillsammans och kollade finbilarna. Jag åkte en sväng runt med Anna, Elsa och Håkan också. Var suuuuuper kallt ute så skönt att värma sig ;) Gick hemåt sedan och skulle sätta på en film med då hörde Elin E av sig och ville vi skulle ner på stan. Så klädde på mig igen och mötte upp henne och fortsatte kolla bilarna och på de fulla folket. Gud vad man känner igen sig i vissa som åker runt där, får känslan ”shit, det där skulle ju kunnat vart jag om jag har haft några glas i mig…. Piiiinsamt” Haha den känslan var inge rolig! Var sedan fyllechaffis åt mamma, Stefan och Emilia på natten.

Andersson sov sedan kvar hos oss och åkte hem på morgonen. Jag åkte över till Anna Ö för att hälsa på. Trevligt också som vanligt, gav henne en försen julklapp och så vart jag bjuden på lite te, vart mys. Sen åkte jag förbi mamma och syskonen en sväng innan jag mötte upp Mattias hon hans föräldrar för att fira deras bröllopsdag. Åt lite mat där och sedan var det kväller så bara hem och slänga sig i soffan. Kollade på en skit konstig film och kunde inte sova sen. Idag är man lagom trött och jag börjar jobba snart igen.

Idag ska jag hämta min lillasyster Lovisa efter jobbet för att passa henne tills mamma kommer hem ikväll.

Det var allt för idag. Puss och hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0