Födelsedagsfirande

 I tisdags var jag och Mattias till hans föräldrar efter jobbet. Hans kära mor Ann fyllde år så det vart firande för henne. Stort grattis!  <3 Vi vart bjudna på grillade spett där och sedan tårta och fika. Mycket trevlig eftermiddag/kväll!
 
 

Jag hann även med ett snabbare besök hos Ida på kvällen och då fick jag en super fin blus i present, tror jag börjar bli bortskämd ;) Var iaf jätte fin och älskar färgerna, sommaren är här! <3

Nyduschad och nattdags, men den bjuder jag på.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den var jättefin på dig och fina magen ^^

2015-06-12 @ 08:55:01
URL: http://emeliewahlund.se
Postat av: Emelie Stridh

Så fin! :D har en likadan ;) <3

Svar: Hihi ja den spanade vi in på baby showern ;) super fin <3
Taas

2015-06-14 @ 11:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0