Update

I tisdags efter jobbet var jag till Q med Mattias och kollade på dansuppvisningen och sen på min duktiga lillasyster Elsa som spelade elgitarr på scenen. Stolt syster! :)

 

 

Igår var jag till tandläkaren på förmiddagen och det är ju alltid lika värdelöst med dessa besök. Har alltid massa tandsten och det är inte skönt när allt ska bort, aj!! Fick lite bedövningen efter de hållt på ett tag iaf. Helt öm i käften efteråt och fler hundra kronor fattigare. ;(

 

Nu är det karnevalshelg och vad händer ? För min del blir det lugnt, börjar bli himla seg i kroppen och orkar inte med mycket. Ska iaf och grilla lite korv hos pappa idag efter jobbet och sedan till stan och kolla när Elin, Elsa och Stefan springer. Imorgon ska jag nog ner på stan och kolla dansuppvisningen och kolla markaden. Sen på kvällen är det bokat bord på Kina och sen kanske kolla crusingen (om det inte blir för dåligt väder imorgon).

 

Har även vart på Åhlens en sväng till, det är 50% där nu och jag passade på att köpa tre mössor och en leksak till vår bebis ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0