Globen

 Lite uppdatering igen då, torstag och fredag lyxade jag till det lite med att äta utemat på lunchen. Åt pannkakor med Martina på torsdagen, pannkakor är verkligen så jäkla gott. Fredagen åt jag, Emma och Maud lunch på kingen. Mycket trevligt. I lördags åkte jag och Mattias mot Stockholm på morgonen för att fira vår års dag. 6 år har gått redan och jag älskar verkligen min fina Mattias. Detta är bara början för oss för nu startar snart en helt ny värld för oss, kommer bli underbart! Känner massa rörelse i magen nu och han sparkar på mycket. Mattias har även fått känna de första sparkarna också. <3
Iaf så strosa vi runt på stan i Stockholm, shoppade lite kläder och tog en fika på stan. Senare checkade vi in på hotelet och gick över till Globen för att se country festivalen. Banden var väldigt duktiga och vi fick en väldigt bra kväll! Åt även lunch på en resturang där i närheten.
 
 
På söndagen åt vi först en god frukost på hotellet och sen åkte vi runt och kollade på barnvagnar. Slutade med att vi fick med oss en hem. Tänkte vänta med att köpa allt sånt här.. men som vanligt vill man ha allt på en gång ;) Vi är nöjda iaf! :)
 
 
När vi kom hem mot kvällen sen gick jag över till Ida en sväng, sen åkte vi till Mattias föräldrar och lämna bilen som vi fått låna, sen åkte vi förbi Ersson som fyllt år så han bjöd på lite fika. När vi kom hem sen var man helt slut alltså. Somnade ganska snabbt. Nu har vi min bror Stefan på besök så ska stänga ner nu och kika på lite tv med de andra. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0