Ingen diabetes

 Sådärja, då är man tillbaka till jobbet igen och har för närvarande lunch. Det gick bra imorse, var ju super hungrig såklart eftersom jag skulle fasta och jag är ju ALLTID jätte hungrig när jag vaknar. Fick dricka nå äckligt när jag kom dit och sen tog de ett blodprov. Satt och vänta i två timmar och sen skulle ett nytt blodprov göras. Hade sällskap av Ida så vi satt och snacka där i väntrummet och försökte få tiden att gå, kolla lite hus och lägenheter på Hemnet och drömde oss bort ;) Mätte även magen igen och det såg bättre ut, hade inte blivit större en sist iaf och han låg precis på linjen nu. Så nästa kontroll är nästa vecka och då får vi hoppas att det fortfarande ser bra ut. Ingen diabetes hade jag heller, känns skönt! :)
 
 
Idag blir det lugna puckar efter jobbet, Mattias är borta i Mantorp? Tror jag det var? Och testkör bilen inför STCC, så jag får en ensam eftermiddag idag. Ska inte göra mycket, bara handla mat och göra iordning lite sen blir det soffhäng.

 

Nej, nu börjar jag igen.. svara på lite mail och telefon och en utbildning kvar på eftermiddagen så hoppas resten av dagen går fort. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0