Ledig dag!

Idag hade jag lite ärenden på stan så tog ut min klämdag och är ledig hela dagen. Behövdes verkligen då jag är helt slut i kroppen. Synd att det är dåligt väder när jag väl är ledig. Var först till Länsförsäkringar och hade bokat möte för barnförsäkringar. Fick hem nå broschyrer och ska lösa igenom nu sen teckna. Var även till Swedbank och skulle kolla upp mitt personkonto som gått neråt. Dåliga kurser just nu ;( 
Gick förbi Åhléns påvägen hem och köpte ett par skor och en maskara. De har utförsäljning just nu så det är 30% i hela butiken, även på nedsatta priser. 


Igår efter jobbet tog jag en fika på stan med emelie w och Jessica, mycket trevligt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0