Torsdag

 Torsdagkväll och jag kom hem från jobet för inte så länge sen. Mattias åkte till Anderstop på onsdagsmorgonen för att skruva på STCC bl.a. så jag får vara hemma själv, så trökigt att vara hemma själv tycker jag. Och det värsta är att sova ensam. Han kommer hem på lördag kväll eller söndagen iaf så bara hålla ut några dagar till. Imorgon blir det AW iaf och ska ut och äta med kollegorna, ska bli kul. :)
Nu ska jag snart ta mig lite ork till att gå över till affären och handla lite mat, åt pannakor på lunchen idag med Martina på köket i gränden så nu lär jag bara ha en matlåda till morgondagen också.
Kanske ska höra med Ida vad hon gör, hon kanske har lite tid över för mig ;)
 
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0