Födelsedagar och badhus

I torsdags var jag och Thilo och hälsade på Emma, Zoe, Sara och Avlin i nordanö. Var väldigt trevligt! Fika, lekte och var ute och gick en promenad med vagnarna. 
Thilo tyckte verkligen om deras babygym som hade musik och ljus som blinkade i olika färger. Var helt fascinerad. Deras hoppgunga var även super kul! Så nu har vi köpt en egen, plus en bumbo stol. 
De här ska Thilo ha kul i sen :D 
På fredagen sen fyllde mamma och amanda år så vi var dit och fikade. 
Efter vi vart dit var jag till Malin och hälsade på Anna en sväng. Var kul att vi hann träffas, trevligt som alltid :) 
Jag och Thilo busa lite på morgonen
Idag är de farsdag och Mattias får fira den dagen för första gången. 
Thilo gav honom ett halsband och pappa vart nöjd :))
Far och son
Sedan var vi till badhuset jag, Mattias och Thilo. Det var väldigt uppskattat av thilo och alla tre var nog lika slut när vi kom hem, 
Min lilla älskling <3
Mot eftermiddagen sen var vi och firade Tilde som fyller år. Trevlig kväll! :) 

Nu vart de ett långt inlägg här men de får ni stå ut med när jag är så dålig på att hålla efter. Nu säger jag puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0