Helgens besök

Goddag, hoppas ni haft en rolig halloween och inte festat allt för hårt. ;) själv har jag haft de väldigt lugnt och skönt. Vad har hänt sen sist då?
I torsdags bjöd jag hem de andra mammorna och barnen från föräldragruppen på fika och lek här hemma. Vart en väldigt trevlig dag! Min lillasyster Lovisa kom också för jag skulle vara barnvakt så hon tyckte de var kul med de andra bebisarna. Hon sov kvar här sedan också och Rebecca kom och sov här också. 
På frededagen sen åkte Mattias till Stockholm med sitt jobb för att köra fem kamp och festa. Jag, Lovisa och Thilo var ner till stan och kollade marknaden. Tyckte inte de fanns så mycket, känns som de blir mindre och mindre för varje år. Men en sockervadd fick Lovisa iaf ;)
Lovisa säger "man skulle kunna tro att du är min mamma och Thilo är min lillebror". Haha! Hon är verkligen kär i Thilo, leker med honom hela tiden och är så duktig med honom. 
Sedan körde jag hem henne och hämtade upp Felicia och Amanda istället. Så de följde med mig hem och gjorde mig sällskap över natten. (Fega jag som hatar vara själv) 
Vi gjorde egen pizzabuffe och kollade på idol, mys :) 
Lördagen åkte vi till Fagersta på loppis och kikade. Inte alls sådan som vi vart på tidigare, de här var en sån där vanlig med stånd och de tycker jag inte alls om. Men fick med oss lite grann hem iaf och kul att åka iväg en sväng bara. 
Sedan kom min kusin Emma och vi käkade alla här innan jag körde hem tjejerna och Emma sov kvar. Gjorde inte så mycket mer på kvällen utan tog de bara lugnt så de var skönt :) just, vi åkte till kyrkogården ett tag på kvällen och det var så fint med alla ljusen. 
Kort från igår
Har vart fullt hus här hela helgen kan man säga, Emma har precis åkt och nu är Rebecca här igen och hälsar på. 
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0