Sjukling

Nu var det ett tag sen jag blogga igen men ska göra en liten snabb uppdatering. Har vart sjuk nu i fler dagar  så inte haft ork till mycket. Men har hunnit med mycket sen sist, de gamla vanliga. Babysim, öppna förskolan, träffa lite kompisar som både har barn och inte. Var till Anna också en sväng när hon jobbade med dagbarnen. De var roligt, var nog uppskattat av både dagbarnen och Thilo så dit ska vi en annan dag också :) 
Idag har Thilo fått nya sprutor på BVC när vi var på fem månaders kontroll, gick bra trots att han var väldigt trött redan när vi kom dit. Han växer på bra, nu väger han 5800g vilket följer hans kurva. 
Mattias har stopp vecka hela veckan ute på fors så blir mycket jobb för honom den här veckan och jag har min assistent till syster amanda här som hjälper mig på eftermiddagen och kvällarna efter skolan. 
Thilo fick testa lite gröt vilket resulterade i kladd i hela ansiktet ;) kom nog mer utanför än i munnen. Blir nog mycket träning innan han lär sig att inte spotta ut. 
Nya leksaken är kul
Alvin, Zoe och Thilo 

Igår var vi till Cilla också och hälsade på, emelie s, hennes Linnea och Elsa kom dit med. Var trevligt att träffas med alla barnen. 

Nu är det sovdags, puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0