2015-10-13

 Snart en vecka sedan sist, dagarna bara rullar förbi och man hinner inte med allt. Bloggen har fått legat på is ett tag. Nu kollar jag på PH så då finns det lite tid och Thilo sover så sött. I fredags var jag och Thilo till min pappa och hälsade på, vart bjuden på lunch och lyssnade lite när Elin och Elsa repade lite inför en spelning dom skulle ha. Duktiga är dom verkligen, synd att jag inte fick någon sångröst. Jag är nog så långt ifrån det som de går ;) haha! Mattias åkte och var borta hela lördagen för han skulle hämta grejer till sin hundkoja så jag fick sällskap av Amanda som sov hos oss två nätter och Emilia var här på fredagen också och hade Idolmys. Sen har jag och Thilo vart och på föräldragruppen igår. Idag skulle vi ju på höjdpunkten under hela veckan, öppna förskolan. Thilo brukar ju tycka att det är så himla kul. Men han och jag somnade av på soffan och vaknade fler timmar senare och missade det, tråkigt! :'( Så vi åkte till Gerda och Tilde en sväng så ringade Ann och fråga om vi ville komma och äta, så vi drog dit. Och Mattias och Danne kom dit också. Vart kvar där hela kvällen, var trevligt! Imorse hade jag ställt klockan också för att ringa kl 8.00 till badhuset för att boka babysim, upptaget och åter upptaget hela tiden. På det 75 försöket kom jag fram och vi fick en plats också.. tillsammans med de andra mammorna och deras barn, super kul och det börjar nästa vecka redan. Hoppas att Thilo tycker om det också.
Juste, i söndags var vi till Mattias kusin också och hälsade på deras lilla nykomling. En sån söt liten pojk på 5 veckor. Så fick bära runt och mysa lite där medans Thilo sov. Kändes så ovant att kunna gå runt och vagga lite så somna han direkt, det har ju aldrig fungerat för Thilo.. han har aldrig riktigt trivts med att ligga sådär utan helst velat ligga uppe vid axeln.
 
Morgonmyset är nog det bästa som finns <3
Här är Thilo, Zoe och Alvin på BVC i måndags på träffen
Thilo och kusinen Tilde idag
Thilo fick lite kläder av sin farmor och farfar också
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men åh vilken fin bild på er två!

Svar: Tack så mycket fina du!! :)
Taas

2015-10-14 @ 08:34:31
URL: http://emeliewahlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0