Barnloppis

Igår kväll kom min bror stefan på befäl och han och Mattias tog någon öl, satt och snacka massa gamla minnen och rätt som det var så är klockan halv två. Gick då och la mig och sen hade Thilo en sån natt så han vaknade en gång i timmen. På morgonen idag var jag rätt trött då och Thilo hade precis somnat på nytt då mitt alarm ringer. Så bara väcka upp honom och körde han till min mamma som skulle vara barnvakt under dagen då Mattias skulle ha garagedag och jag och amanda skulle till Hedemora på barnloppis. Hämta sedan henne och så åkte vi vidare. Var rätt mycket folk där och vi hittade massa fina kläder till Thilo. Tog fler timmar att bli klara... Men nöjda när vi åkte därifrån med två fulla kassar. 


När vi kom hem kom mamma och lämna Thilo och de hade gått så bra. Lovisa och viktoria blev kvar här så nu på kvällen har vi alla ätit tunnbrödsrulle och nu blir deg lite filmmys innan sovdags. Ska köra hem dom rätt tidigt imorgon för då drar vi till Rättvik på marknad :)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0