Öppna förskolan

 I förrgår hämta jag Lovisa och Joel på fritis och de följde med mig och Thilo till min bror Stefan ett tag på fika. Mattias kom förbi där en sväng efter jobbet också. Sen åkte vi hem till oss och syskonen var kvar till sent på kvällen då mamma kom och hämtade dom.
 
 
Igår var jag och Thilo på öppna förskolan och det gick jätte bra den här gången också. Thilo trivs verkligen när det är mycket folk och många barn omkring sig, det blir så mycket att titta på tycker han nog ;) Tyvärr så somnade han lagomt till sångstunden började och det är ju höjdpunkten. Men får hoppas vi tajmar det bättre nästa gång.
Mattias hade stoppdag i Fors så vi åkte sedan till Thilos farmor och farfar och hälsade på, vart bjudna på mat där med. Trevligt som alltid. Mattias kom sedan förbi också och när vi åkte hem sen kom pappa på besök ett tag. Thilo somnade vid halv åtta för kvällen så jag hann över til Ida en sväng när pappa hade åkt, vart en snabbte. :)
Idag har vi inga planer alls, får se om vi hittar på något sedan, Thilo sover så sött i sin säng nu så jag passar på att blogga såhär mitt på dagen.. sker ju aldrig annars ;)
 
Babygungan gick hem, han satt där ett bra tag igår så jag och Mattias hann städa undan lite.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0