Rättviksmarknad

Idag har jag, Thilo, Mattias, Enoksson och Ersson vart på rättviksmarknaden. Stor marknad som vanligt med mycket samma saker. Köpte bara kryddor och rökt sidfläsk, men var en bra dag och vädret höll i sig. Thilo var så duktig hela dagen där borta, först var han i famnen och skulle vara med och kolla på allt. Sen somna han och sov i vagnen i tre timmar. När vi skulle hem sen vakna han dock och då var det tråkigt att sitta i den där bilbarnstolen.. Så ingen roligt bilresa hem, skrek nästan konstant förutom en sovpaus på cirka tjugo minuter. Haha! 
Thilo och Ersson
Sovande baby
Vi åkte och hämtade en babygunga på vägen hem sen också som vi köpt av samma tjej som jag delade rum med på BB. 
Den gungar och spelar musik så får se om det är något Thilo tycker om sen ;)

Var där hela dagen och när vi kom hem körde jag hem Elin, Elsa och Anna från tågstationen och sedan hem en vända innan jag hann med Ida en snabbis. Thilo och Mattias sover på soffan nu och jag ska snart göra detsamma. Tröttare än tröttast just nu! 
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0