Veckan

Gud vad jag är dålig på att hålla efter den här bloggen. Men vi har haft fullt upp i veckan, haft besök av pappa och stefan, vart på öppna förskolan och träff med föräldragruppen. Vart på informationsmöte om babysim som börjar nu på onsdag. 
Tråkigt med all text om vad jag gjort, bilderna får tala för sig istället ;) 
Thilo ligger och är inne i tvn på besöket hos mamma. 
Mattias sover i ena hörnet och Thilo i det andra, bara försöka klämma in sig där emellan. 
<3
Bästa barnvakten ;) 
Var ute på promenad med Thilo och mötte Mattias moster Eva utanför så hon drog med mig på en vända runt älven. Var helt död när vi kom hem sen, men glad att hon drog med oss. Kör nog en vända igen på torsdag. 
Mamma knäppte kort när vi var och hälsade på igår. 
Jag och amanda var på barnloppis i Vikmanshyttan igår också och fick lite grejer med hem. Lite kläder och sen två stora spjälsängsskydd som inte kom med på bild. Känner att vi börjar bli rutinerade på det där med loppisar nu.. Går bättre och bättre för varje gång och går snabbare ;)
Thilo idag.. Bita på händerna är det bästa som finns tycker han. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0