Full fart

Igår var jag och Thilo på öppna förskolan med de andra mammorna från föräldragruppen. Var riktigt trevligt! Thilo var så glad så, men man kan väl inte bli annat med massa andra barn att titta på och så sjöng vi. 
Thilo leker i babygymet hemma

Idag har vi vart till Högbo och hälsat på Gerda, Tilde och Ann. Haft en riktigt bra dag, vart där hela dagen. År mat där och var ute och gick med barnvagnarna. Nöjd Thilo med släkten. Det är så roligt med honom nu för han är mer med och är gladare. Mycket av magontet har försvunnit och han mår bättre. 
Thilo har fått så fina saker av sina farföräldrar också. 
Sen har jag shoppat lite ovaraller och kläder också. 
Passar nog till sena vintern skulle jag tro. 
När vi kom hem sen kom min syster rebecca och hälsa på en sväng och sen har jag haft bondekväll med Ida. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0