Kalas

I fredags fyllde min mormor år så då åkte vi dit och hälsade på, morfar har blivit mycket bättre på att prata och de går framåt efter stroken. Super kul att se han gladare :) var en trevlig eftermiddag med familjen. Mormor hade stickat några fina sockor till Thilo också och höll på med en filt till honom nu också :))
På lördagen åkte jag, amanda och Felicia till Säter och gick på barnloppis, fyndade lite men nu längtar jag till den som blir i Avesta snart... Sett fram emot den huuur länge som helst ;) 
När jag kom hem sen var Mattias och Thilo hos hans föräldrar så då åkte jag dit och hälsade på också. 
Söndagen var Mattias till Romme och åkte skidor för sista gången den här vintern. Idag har vi vart på babyrytmik och de var kul. Lite nytt folk som börjat och man märker att barnen blir större, mer vilja hos alla och de är så kul att se.  Sen har jag äntligen bokat datum för thilos dop så nu är vi ett steg närmare iaf :) 
När Mattias kom hem från jobbet och gymmet åkte vi och hälsade på familjen Stridh i fors. En perfekt eftermiddag/kväll. Avslutade dagen med lite te och skitsnack hos Ida ;D 
Min finaste, finaste lilla älskling, vad gjorde jag utan dig. Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig mer än ord kan beskriva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0