Lasarettet

I väntan på att ex on the beach ska börja tänkte jag göra ett blogginlägg. I onsdags var det babysim som vanligt och Thilo var så duktig så. Man ser verkligen framstegen och hur mycket han gillar att bada. I torsdags hade Mattias stoppdag på jobbet så han jobbade sent. Jag och Thilo var till Ann och Ronny och ägnade eftermiddagen där. Jag försökte även natta Thilo på "Mattias sätt", men det funkade inte så bra den gången kan man säga. Min kusin Emma kom och sov över hos oss då också. Var kul att träffa henne igen. <3
Fredagen gjorde vi nog inte så mycket, tog en promenad gjorde vi iaf. Lördagen åkte Mattias bort på firmafest och kom sedan hem på söndagen. Så jag och Thilo var till karlbo och hann hälsa på både Ann och Ronny och sen var vi förbi min pappa. På vägen hem hämtade jag upp amanda och Felicia (joakim följde med en sväng också) så de sov kvar hos mig. En riktigt trevlig tjejkväll. Thilo somnade så bra på kvällen när jag försökte natta honom, så nöjd så. Två av tre gånger har det gått bra ännu... Alltså natta utan amning. Thilo har ätit bra de senaste dagarna nu så jag ser ljuset nu äntligen. Hoppas verkligen att de fortsätter såhär, börjar få slut på mat känner jag. Jag märker sån skillnad på honom när han fått i sig riktig mat, så nöjd och glad. 
Okej, jag bjuder på den, hej dubbelhaka... Dom andra två var ju söta iaf ;) 
Jag och Thilo var ut en snabbis när de hagla ute, det var intressant och kul tyckte han. 
Söndagen var det fullt hus hemma hos oss där ett tag, amanda och Felicia var där, sen kom joel och Lovisa som vi skulle vara barnvakt åt. Emelie w kom även över en sväng, så fullt hus vilket var kul. 

Idag har jag, Thilo och Ann vart till Falun lasarett med Thilo och kollat mjölkallergin. Hans mage var känslig mot mjölkproteinet men de gjorde nå test och han fick inge utslag av mjölk iaf så det var skönt. Antagligen kommer det växa bort. Eftersom vi vart mjölkfria nu så pass länge ska vi testa mjölk nu igen sakta men säkert. Börjar den här veckan med att jag äter och dricker mjölk en vecka och nästa vecka ska han få något litet som innehåller mjölk osv. Sen får vi se hur han klarar det. Vi skulle även få träffa en dietist som skulle hjälpa oss med kosten med mjölkfritt och för att få upp vikten på honom. 
Det gick jätte bra med Thilo där borta, så duktig så och glad att jag hade Ann med som hjälp och sällskap. 
På vägen hem stannade vi på McDonalds och jag fick äta en hamburgare med ost på.. Så gott, äntligen! Känns som en evighet sen ;D

Måste även uppdatera att Thilo nu klappar händerna för fulla muggar och kan vinka. Superkul och fort har det gått, från den ena dagen till den andra liksom. Han tycker även om att gå nu och hålla i händerna vilket han inte velat tidigare, då ville han bara krypa så snart ska ni se att han kommer att gå också. Ge det någon månad till så tror jag han går runt ett års åldern. 

Ikväll kom mamma och Lovisa förbi en sväng och Thilo fick så fina skor av mamma, kommer bli så fin :) 
Nu ska ska jag tv innan sovdags. Puss och godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Emma&Zoe

Åh 😍 😍 grymt söta skor

Svar: Ja men visst var dom 😚😄
Taas

2016-04-27 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0