Lekt

Igår sov min bror över hos oss så han umgicks med mig och Thilo i förmiddags innan han åkte till jobbet. Sen kom min lillasyster Elsa över och hälsa på efter skolan. Vart kul med besök idag :D efter Thilos sovatund åkte vi till Emma och Zoe i nordanö där även Viggo och Alvin var. Var trevlig att träffa dom, lite fika och lek. Thilo har dock börjat visa lite avundsjuka nu om jag håller ett annat barn ock blir lite avundsjuk. Är lite kul att se, lilla plutten. Sen har de ju även katter och mathilda hade med sin hund så Thilo var jätte rädd igen, förstår inte hur han kan vara så rädd. Men det är jätte bra träning tycker jag, lugna och snälla djur så bara fortsätta träna på dom. Åkte sedan hem och Mattias kom hem från jobbet då så ätit lite och hunnit lekt lite här hemma. Jag har vart över till Ida en sväng nu på kvällen när Mattias natta Thilo och nu väntar jag på att ex on the beach ska börja. 
Thilo stackarn ramla och slog i huvudet i bordskanten så många tårar vart de :'(
Hjärtat mitt med sin bula <3
Mattias och Thilo myste igår 
<3
Snyggingen är uppiffad ;) 

Vi har även fått en tid på ögonmottagningen i Falun nu, så blir att åka dit igen nu om några veckor. Många vändor dit blir det, båda ögonmottagningen och diatisten nu under loppet av en månad typ ;o
Nu ska jag kika tv, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0