Måndag

När jag kom hem från konferensen hade Thilo blivit jätte dålig i halsen, hosta och var krasslig. Så vi har kurerar oss hela dagen idag också och han är på bättringsvägen. Har fixar bestämda mattider nu för Thilo så vi ska få lite rutin på det också och jag vart så stolt över honom idag. Han har ätit sååå bra, fick nästan hejda han vid lunch idag för han bara åt och åt av farmors korvgryta så jag fick knappt nått kvar till mig. Haha, men vart så glad att han åt så mycket.
Åt bra med mellanmål sen mitt på dagen också och sen bra med middag också. Hoppas det fortsätter så här bra nu. Han är inte så förtjust i barnmatsburkarn utan han vill gärna äta samma som vi äter. 
Goaste killen <3
Min lillebror joel kom på besök idag också. 
Thilo fick lite böcker av honom och läste för honom medans jag fixade med maten. 
Joel och Thilo kollar tv

Vi har fått massor gjort idag, massa nödvändigheter som behövdes göras i hemmet. Känns superbra. Hoppas på en lika bra dag imorgon.
Imorgon ska vi även på vikt och längd kontroll på BVC, ska bli intressant. Ska även försöka skriva klart adressen alla inbjudningskort till dopet. 
Nu, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0