Mycket nu...

I söndags åkte jag till Katrineholm och hämta min pappa på sjukhuset då han fått åka in med ambulans natten innan när de var påväg hem. Som sällskap fick jag med mig Amanda. Pappa har haft problem med hjärtat tidigare och fick krämpor och svimmade av därav sjukhuset. Hela söndagen spenderades i bilen med poppande musik och skitsnack :)

Måndagen var det dags för jobb igen och den här veckan jobbar jag sent. Är så sjukt mycket att göra den här veckan, att hinna med allt när man kommer hem från jobbet halv sex och ska hinna umgås med Thilo också. Nej, tycker inte om dom här veckorna då jag jobbar senare. Efter jobbet i måndags var vi till mamma och hälsade på. Igår efter jobbet var vi till sjukhuset i Avesta där pappa blivit inlagd igen för vidare tester och observation. Han mår bra, men väldigt trött.

Nu jobbar jag igen men har lunch nu så ska slänga i mig matlådan och sen ska jag och Martina till Krylbo och kolla på dopklänningar. Det börjar närma sig dopet också så mycket att tänka på där också. I helgen ska jag på 80 tals fest på torp! Jaaaa, det händer mycket kul nu. Saknar mitt hjärta där hemma! <3

 Thilo inviger sitt nya indiantält som jag köpt på Ica Maxi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0