Flyttat

Nu har de hänt mycket sedan sist. Vi fick nycklarna till lägenheten lite tidigare så vi har du flyttat in i nya lägenheten och sovit här en vecka nu. Dagarna har bestått av flytt, monterat möbler och packat upp. Mycket skruva möbler har de vart för min del.. men har haft mycket hjälp av syskonen som kommit hit efter skolan och hjälpt till.
Jag har vart på julfest med jobbet till Stockholm, bodde på ett jätte fint hotell på Stureplan och middag och fest var på Berns. Super trevlig dag och natt.

Jag har vart och klippt och färgat mitt hår. Brunt med lite lila i, vart nöjd faktiskt :) sen har vi vart på öppna förskolan, lekt med kusinerna Ella och Tilde. Ätit ost och kex hos mamma. Thilo har fått vara borta mycket nu och haft barnvakt en hel del då jag vart på Ikea tre helger i rad, och vid flytten. Men nu börjar vi komma lite i ordning iaf när vi haft sån otrolig hjälp. Thilo har fått vara och lekt väldigt mycket med moster Lovisa som han tycker är så kul.

Jag har köpt klart nästan alla julklappar nu och de har verkligen vart stressigt att få ihop allt nu detta år mitt i flytt och allt. Jag och Ann har även vart till Falun lasarett en vända med rhilo för hälsokontroll och de gick bra. De skulle skicka nå kort de tog på Thilo vidare till Uppsala sjukhus angående huvudstorleken för att se så de inte skulle blir/var nå problem för hjärnan att växa. Men de var inte så oroliga för de utan de vill bara kolla och säkerställa allt. Bra att de är noga och kollar upp saker. Dietisten tyckte även att viktkurvan gått upp lite nu vilket är bra, han vägde 9250g nu så de går uppåt. Jag och Thilo har även vart till BVC och fått spruta som han naturligtvis vart sjuk av. Sen har vi vart på thilos första tandläkarbesök. Han var så duktig där med, men läkaren fick inte vara i hans mun ;)
Vi har vart hos mamma och ätit julmat och sedan har jah och mamma tagit med Thilo ut på en promenad en dag. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0