Helgen som var

Helgen gick riktigt snabbt lär jag säga. 
På lördagen var vi till Sala lck hälsade på min morbror Magnus, hans tjej och deras barn Ossian. Båda ossian och morfar hade fyllt år så det vart kalas där. Mycket trevlig dag. Joel följde med oss dit också. :)
Ossian och Thilo leker

Mina syskon joel och Lovisa ville sova här i lördags så de fick de självklart göra. De är så duktiga med Thilo. Sjunger, läser för honom och leker. Så när man är barnvakt åt dom får man hjälp med både barnpassning och städning. 
Jag går och försöker lägga Thilo men han var för pigg så kommer ut från sovrummet då brister Lovisa, men åh, jag hade tänkte överraska dig ju.... så höll hon på att städa undan thilos saker.  
Sen går det ett tag och Lovisa frågar. 
Lovisa: vad ska vi göra?
Jag: Är du rastlös?
Lovisa: jaa
Jag: vad vill du göra då? 
Lovisa: vi kan städa
Så ja... Så fick de bli, och fint vart de. 

Jag hann ner på stan en sväng i lördags också och de hade halva reapriset på byxor så passade på att handla möte till Thilo. 

På söndagen hade Mattias garagedag och syskonen var kvar till kl fyra innan mamma hämta dom. På kvällen sen kom Mattias, peter och emelie hem med pizza.... *är ju ändå helg ;) *
Mitt gymkort har börjat dragits nu så ska väl sätta igång med träningen nu också, är de ju sagt... Så bara samla energi och försöka orka på kvällarna nu! Vill sätta fart! 
Nu har vi vart på babyrytmik och nu är vi hemma och vilar en sväng innan vi ska möta upp de andra och gå på öppna förskolan.  
Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Nämen kan han stå på alla fyra nu? Stora killen ^^

2016-01-19 @ 14:25:01
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0