Sjukstuga

Har vart lite dött här ett tag, både jag och Thilo har vart sjuka. Jag tror inte jag vart såhär mycket sjuk tidigare, är sjuk hela tiden. Förkyld till och från. Det börjar dock bli bättre nu. Thilo hat haft feber också men frisk nu. Imorse hände de hemska också... Thilo hade krånglat hela natten och jag var trött så låg och halvsov i sängen medans Thilo låg bredvid och lekte, så hör jag en duns och Thilo börjar skrika förtvivlat. Då har han ramlat ner från sängen och när jag tar upp honom blöder han näsblod. Så jag ringde BVC och rådfråga och då spyr han och de var blod i de också... TUR jag prata med dom då annars skulle jag åkt till akuten i panik. Men hon förklarade att de kunde bli så om han blödde näsblod. Fanns inget mer att göra bara se hur han var under dagen och de har vart lugnt som tur är. Lilla hjärtat <3 helt skakis var jag imorse. 
Har även vart på helkroppsmassage idag, superskönt! Mamma var barnvakt åt Thilo. Sen har jag hunnit ner på stam en sväng och gjort lite ärenden. Min lillasyster viktoria har sovit här igår inatt också och även ikväll. 
Thilo och viktoria hos mamma

Jag och Ida var till Västerås och shoppade i söndags också, fick med mig lite hem... Allt till Thilo såklart ;) 
Var en väldigt trevlig dag! 

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att natten blir lugnare än igår. 
Dra och bita i mammas hår är grejer de ;) 
Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

:O Lillkillen då :O Hoppas det är bra med han nu<3

2016-01-27 @ 08:16:34
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0