Cityfestivalen och badhus

I lördags åkte jag till Västerås och träffade Anna! Hade verkligen en super trevlig kväll, natt och dagen efterhäng :) När jag kom dit hann vi bara umgås lite och sedan fixade vi oss och mötte upp hennes kompisar på en resturang i stan. Åt lite där och gick sedan vidare till cityfestivalen där vi lyssnade på musik och dansa. De regnade lite till och från men tyckte vi hade tur med vädret ändå då vi hade förberett oss på de värsta. ;) drog sedan till krogen och ställde oss i världens längsta kö, trodde aldrig vi skulle komma in och vakterna kom tillochmed och ropa ut att de var fullt. Men vi tänkte att vi chansa och vi kom in på en halvtimme så det vart också perfekt! Där vart de dans hela kvällen så när vi skulle hem hade vi båda så ont i fötterna men de var de värt ;) 
Tack för en superkväll <3
På söndagen när jag kom hem fick jag äntligen kramas men min lilla älskling, som jag saknat honom fast jag bara vart borta från lördagen. Mot kvällen gick jag, Mattias och Thilo till Centrumkyrkan och kollade när pappa spelade, Elin och Elsa var även uppe på scenen, var kul att se! 
Thilo levde rövarn
Igår var vi bara hemma och tog de lugnt, både jag och Thilo är lite förkylda så de var behövligt. Idag har jag och Thilo vart med syskonen Joakim, Amanda, Stefan och hand Emilia till badhuset och bada. Var trevligt och bra intiativ av Stefan :) 
Vi mötte sedan upp Mattias vid subway och åt lite mat innan vi drog hit och satte oss på balkongen. Så otroligt skönt och en bra dag har de vart. 
Vart hos Ida en sväng nu på kvällen också och nu ska jag sova. Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0