Pålsbenning

Igår när vi åkte hem från vår lilla semester stannade vi på kupolen och shoppade lite kläder, vart en del :D

På kvällen gick jag och Ida ut på torp. Träffade på Jessica och Erik ute och dansade mest hela kvällen. Supertrevlig kväll men var lite dåligt med folk ute tyckte jag, alla var väl ute på E-Type dagen innan. Lars Kristers spelade iaf när vi var ute så buggade tillochmed lite fast jag inte kan för fem öre, haha. Sov sedan kvar hos Ida.

Idag har vi vart till Ann och Ronny och ätit lite mat och lekt lite. Sedan åkte jag och Thilo till pålsbenning och mötte upp Zoe, Emma, Alvin, Sara och Walle och badade lite, super trevlig dag. När vi åkte dit spöregnade de och ringe och fråga om de verkligen var någon idé att åka dit men de regnade inte där sa dom så vi chansade, och tur var väl de där vi fick perfekt väder, strålande sol och helt okej temp i vattnet. Äskade lite men inge regn och moln. :)

När vi kom hem fick vi besök av mamma och några syskon, satt på balkongen och fikade lite.

Sen var de bara dusch och mat innan Thilo skulle sova. Här sitter han och kollar på sitt favoritprogram och dansar samtidigt, Daniel tigers kvarter de är grejer de ;)

Bjuder på den här bilden också, Thilo kan då amma på alla möjliga ställningar. Haha! Sista dagen och natten ikväll då jag ska amma, får se hur det här går, kommer sakna det så mycket också men ändå ska de bli lite skönt när de här är över. Får se hur det här kommer gå, kommer nog bli några jobbiga dagar de här.
Imorgon börjar jag jobba igen också, känns både jobbigt och kul. Jobbigt att vara ifrån Thilo men kul ändå att bara få fokusera på annat. Nu ska jag sova, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0