Sista natten

Idag har vi vart inne på Furuvik igen och kikade lite på djuren idag bara och sen var vi mest vid vattenlandet, där trivdes vi nog alla tre bäst ;) jag har dock visat ena tutten för fler besökare idag. Vi sitter på filten och Thilo håller på att kramas för han har precis vaknat, tycker att förbipasserande kollar lite extra mycket idag... Så kollar jag ner och ser att hela bröstet är utanför bikinin. Pinsamt!!! Måste vart Thilo som råkat haft ner den. ;o trodde jag skulle dö men jag var tvungen att lägga det där åt sidan efter ett tag. Haha. Här kommer lite kort från dagen.

Bilderna ovan visar när vi var under jorden, gick i små gångar och rum. De var fakta och grejer från förr i tiden med krigsutrustning och sånt.

Efter en bra dag i djurparken har vi nu lagt oss i sängen. Sista tiden på kvällen nu har vi bara myst i husbilen, Thilo suger på puzzel istället för napp han ;D min toker de där <3
Nu ska jag sova, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0