Trotsar vädret

Igår hade Thilo en riktigt dryg dag. Var kinkig mest hela tiden, han vill gå konstant och ibland orkar inte mamman här hemma gå dubbelvikt varje sekund, men han blir då tokig. Kastar sig ner på golvet och biter i saker, ibland mig och skriker hejdlöst. Tröstar honom ett tag tills han är lugn och då ska han gå igen och de blir samma visa. Haha! Men jag försöker gå med han så mycket som möjligt så han lär sig gå snart, är ju positivt att han vill lära dig iaf. Ibland blir han arg på dig själv också tror jag för att han vill kunna gå så mycket men inte kan det. Sen är det ju bara jag som får gå med honom så får ingen avlastning där inte ;) men jag ska tänka positivt, snaaart så!! 
Min syster viktoria sov hos oss natten till igår och sen hälsade min bror Stefan och min pappa på en sväng. Var trevligt! 
Idag har vi trotsar vädret då de bara regnar mest hela tiden. Klädde på han regnkläderna och gick till lekparken och plaska lite, de var kul tyckte han och sov gott sedan. 
Stövlarna vill vi inte ha på, de är för klumpiga tycker Thilo 
Plaska i vattnet, han ville även provsmaka de skitiga vattnet och klätta i poolen :) 
När han sov passa jag på att städa undan lite och sedan åkte vi till farmor och farfar och hälsade på. Imorgon ska han sova där för första gången! Påvägen hem sen åkte vi förbi mamma och syskonen ett tag innan vi åkte hem för kvällen. 
En lite bättre dag idag men han har inte riktigt vart nöjd idag heller. 
Nu ska jag sova också, puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0