Glad midsommar

I torsdags var jag, Thilo, Emma och Zoe ut och lunchade, mycket trevligt och man gör de för sällan numer. 
De hoppade i stolarna, skrattade åt tanterna i bordet bredvid, Thilo krossa en tallrik i golvet och skrek när vi skulle därifrån.. Men vad gör det, det vart en bra lunch ändå. Gick hem och lekte lite och Thilo fick så fina presenter. 
Zoe och Thilo 
På eftermiddagen sen åkte jag, Thilo, Amanda och Felicia till Lillsjön och hade lite picknick. 
Fredagen var de midsommarafton och jag, Mattias, Thilo, Amanda och Felicia åkte till fors och träffa på lite vänner. 
Mot kvällen sen grillade vi hos mamma. 
Korten från kvällen är snodda av mamma
Lördagen spenderade jag nästan hela dagen till att laga mat till Thilo. Vart precis slut i frysen så nu var det dags för storkok igen. På kvällen åkte vi till tjärnsjön och badade lite. Eller jag bada inte såklart, haha! Men Thilo fick doppa fötterna lite och han tyckte de var väldigt kul, fick slita ifrån han därifrån sen, ville vara kvar hela kvällen han ;) Haha. 
Idag har vi haft besök av thilos farmor och farfar och vi vart barnvakt till Lovisa några timmar. Vart en lugn och bra dag idag. 
Lovisa och Thilo sitter i sängen och kollar babblarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0