Grattis Thilo 1 år

I måndags åkte jag, Amanda, Felicia och Thilo till Borlänge och handlade lite inför Thilos kalas. Tog en vända på Ica maxi, Ikea och kupolen. 
Haha älskar dom här bilderna, glädjen som hela han utstrålar 
Fick med oss en hel del hem
Thilo fick även feber den dagen och de fortsatte även tisdagen med hög feber. På onsdagen hade de blivit bättre men han hade röda prickar på kroppen så misstänkte vattkoppor. Åkte till vårdcentralen och dom konstaterade att de bara var värmeutslag efter hans höga feber (vilken lättnad, slapp vi ställa in kalaset)
På torsdagen var jag till pappa och förberedde eftersom de var där vi skulle hålla till med firandet. Amanda var barnvakt. Åkte även dit på fredagen under dagen och förberedde. Vilken dag de var igår alltså. Stressade nog igenom hela thilos födelsedag. Stressigt innan och sen var Thilo rätt ledsen under kalaset, tror de vart mycket för honom med allt folk och att han kände av att jag var stressad. Aja, det var iaf ett väldigt trevligt kalas och vill tacka alla som kom dit och bidrog till en trevlig kväll. 
Alla kunde inte komma men vi vart runt 30 pers på altanen iaf. 
Stort grattis till de viktigaste och bästa i mitt liv, Thilo! <3 så många känslor jag har känt under de här året går inte att beskriva. Du är verkligen mitt allt älskade barn. 
Efter kalaset åkte vi hem och jag bytte om och fixade mig lite snabbt, drog sedan till bjurfors där det var personalfest med jobbet. Kom mitt i musiktävlingen men sen vart de dans till massa gamla låtar. När festen tog slut drog vi ett helt gäng ner till kingen och fortsatte dansa. En riktigt kul kväll var det och skönt att bara släpp loss. 
Sov sedan hos min bror Stefan och Emilia, tacksam jag kan låna deras soffa när de behövs. :)
Idag har vi haft besök av Ida, Markus och Emelie W. Super kul att de kom över och fick så fina presenter av dom också. 
Nu är det dags att sova för min del, Thilo sover redan sen länge och vaknar väl snart ;) 
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0