Glad påsk

Go kväll,
Sjukstuga här hemma då som vanligt. Jag har åkt på en dunderförkylning igen, det vill verkligen aldrig ge sig. Men jag vet ju vad det beror på, för dåligt med sömn och stess. Börjar bli bättre nu iaf och Thilo har klarat sig någorlunda, vart lite snorig bara. Sedan sist har vi planerat dopet som kommer vara längre fram för Thilo. Ska boka datum nu efter helgen och sen får jag hjälp av Ida med inbjudningskort som ska fixas här eget datumet är bestämt. Det är lite att fundera på men ser fram emot de. 
Försöker ligga på golvet och kurera mig men inte lätt när man har en vilde som klättrar över en, haha <3
Här gjorde vi oss klara för att åka till karlbo och äta påskmiddag hos Mattias föräldrar. 
Busungen <3
Tjugo över fem på morgonen är vi pigga och vill upp och leka
Jag, Mattias och Thilo lunchade på city burger
Och tog en promenad i de fina vädret. 
Jag trotsade min sjukdom och var på inflyttningsfest med vänner igår. Var till torp sedan och dansa. En super kul kväll men nu får de vara bra ett tag... Helt slut ;) 
Idag har vi vart till pappa också och ätit tacos. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0