Lördag

Igår kom min lillasyster Elin förbi och hälsade på, var mycket trevligt tyckte både jag och Thilo. 
På kvällen sen vart jag bjuden på middag och bio i Västerås av Mattias. Var en lyckad och mysig eftermiddag/kväll. 
Mamma och syskonen kom till oss och var barnvakt åt Thilo och de hade gått super bra, tack snälla ni för att ni ställer upp. 
I veckan har jag även hunnit träffat lite kompisar, gått med barnvagnen överallt. Inte gått såhär mycket på länge men vad gör man inte när man inte har nött annat val. Förhoppningsvis blir bilen klar nästa vecka iaf. 
Just nu väntar jag på att Thilo ska vakna så vi kan klä på oss och möta några syskon på stan och inviga lunch på subway. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0