Tisdag

Idag har jag och Thilo vart till mitt jobb och fyllt i nya papper för föräldraledighet. Åkte sen och handla och han fick för första gången sitta direkt i vagnen på den sittgrejen. Var lite vingligt men det gick bra... Liiiite gnäll bara ;) 
Sen har vi haft besök av joakim, Lovisa och amanda, tjejerna sover kvar här i natt så nu kikar vi på lite film och dricker coola. Dock bara jag och amanda som är vakna nu ;p 
Thilo var glad när pappa kom hem från gymmet, de lekte lite på golvet medan jag gjorde klart maten. 
Juste, igår när man vänder bort blicken några sekunder och ser Thilo såhär när man kollar tillbaka, bild nedan. 
Måste klättra upp på allt om man kan ;o 

Ja men det här var allt för nu, puss från mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0