Dop och grillning

Idag har det verkligen vart fullt upp från morgon till kväll, vart ute nästan hela dagen. Först var vi på Alvins dop som var så fint, först var vi i Grytnäs kyrka och åkte sedan till skogsbo där det var fika och smörgåstårta. Mycket trevlig tillställning. 
Kyrkan
Sen åkte vi direkt därifrån till Krylbo och hämta några syskon och vidare till mormor och morfar där resten av familjen och släkten var. Grillade där och lekte ute hela eftermiddagen. Mycket trevligt att träffa alla! :) 
Älsklingen tränar att gå
Min solstråle 
Jag och Thilo 
Thilo och min mormor
Promenad när de var dags att sova 
Mat och morfar i bakgrunden 
Joakim fick agera grillmaster
Thilo och min moster Eva 
Thilo myser med sin mormor 
Min minsta syster Lovisa 

Nu är vi hemma efter en lång dag och Thilo sover, pappan i familjen är ute med lite vänner och dricker lite öl och jag ska snart lägga mig i sängen. 
Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0