Torp

Var ju på BVC kontroll i torsdags och de visade en bra viktuppgång. Nu är det bara hålla tummarna att det fortsätter så. Igår var vi på bilutställning på torp under dagen. Kom tyvärr lite för sent så, när vi var där började folk åka hemåt men vi fick se lite fina bilar iaf och så mötte vi min pappa där. 
Pappas bil den första 
Thilo fick provsitta vilket han tyckte var lite läskigt
Jag, Thilo och min pappa. 
Åkte sedan och åt och sen fick vi besök av mamma och några syskon, sedan Elin och Elsa med deras kompis så vart fullt hus. Tjejerna hjälpte mig att fixa mig inför kvällen, så duktiga så och jag vart så nöjd :) 
Jag och min sötnos
Åkte sedan till Martina i fors där vi förfestade och hade de trevligt. Sen var vi till torp och dansa hela natten, as kul kväll och träffa massa vänner ute. Fick sedan låna Idas lägenhet och sov där, så otroligt skönt och tacksam. 
Martina och jag
Hann se lite av banden som spelar iaf, var mest på discot.... Ovanligt ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0