Födelsedagar och snö

I måndags fylld min mamma och min syster amanda år. Felicia fyllde på onsdagen men vi åkte och firade alla tre där på måndagen. Vart fika där och var fullt hus. Kul att träffa mormor och morfar också. Tisdagen hade Mattias stoppdag på jobbet men fick ändå sluta i skaplig tid så jag, Mattias, Thilo, Amanda och Joakim åkte en vända till Västerås och kollade lite möbelaffärer. Fick ändra mitt tänk helt när jag fick se de möbler jag bestämt mig för i verkligheten. Var rangligt men hittade lite mer på Mio och Ikea iaf. Tror de blir bra ändå.
Onsdagen var vi på kalas och firade Tilde som fyllde år. Var en mycket trevlig eftermiddag och vart kvar där till kvällen. Kvällen slutade sedan med bondetv hos Ida i vanlig ordning.
Igår slutade Mattias tidigare så då fick jag bra med tid att städa undan lite. Dammsuga och torka golven som var välbehövligt ;)
Nu är de äntligen helg och de blir fullt upp även denna helg, men de tycker jag om :D
Vi har även fått brev från ögonmottagningen om resultat från röntgen, vart inte så mycket klokare dock. De enda som stod var att de såg bra ut och att de siktade på att vi skulle ses i januari igen.
Jaja, hör kommer först lite kort från kalaset i onsdags. Thilo med sina kusiner.

Dehär med att lyckas få nå bra kort på alla är inte de lättaste, Tilde och Ella skötte sig ju men min vilde var inte direkt sugen på att sitta still ;)

Jag och Thilo har även vart ute i snöovädret och lekt. Han kommer med jacka och skor och pekar på dörren så vad gör man inte ;)

Nöjd kille tycker om sin gitarr!
Nu kollar vi på idol och sedan blir de nog sovdags. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0