Lasarettet

I torsdag åkte vi tidigt till lasarettet i Falun. Thilo skulle röntga ögat. Han fick inte äta eller dricka något innan så han var väldigt kinkig. De fick ta lugnande när de skulle sätta dit infarten för han blir så ledsen och orolig. Han vart först helt slö och sedan lite groggi, var lite som en lättar fylla ;) haha nej men han tyckte allt var kul, flummig var han. Och han kunde ju inte gå för då ramla han omkull. Sedan var vi till röntgen där han skulle sövas och de gick på tre sekunder så sov han. Sen var vi till uppvaket där han fick vakna till och då var han inte alls glad. Hungrig, förvirrad och trött... ingen rolig dag alls vill jag lova. Var obehagligt att se honom sådär och var mycket som hände den dagen, nej fy. Men nu är de över iaf och de fick bra bilder på ögat så nu väntar vi bara på resultat.

I fredags kom min kusin Emma hit och sov över. Var så kul att träffa henne igen <3 lördagen var jag, amanda och Felicia på barnloppis i Hedemora. Hittade en del fynd bla en retro gammal dockvagn. På kvällen sen kom Ann och Ronny förbi och åt lite mat och sen sov stefan och amanda kvar. Idag har vi vart till mamma en sväng och sen följde Lovisa med hem och lekte med Thilo.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0