Tisdag

I fredags var vi till min pappa och hälsa på, vi vart bjudna på frukost och sedan var vi kvar där under dagen. Var ut och lekte lite på gården också. Thilo nöjd = mamma nöjd! :)

Påvägen hem sen hämtade vi upp Lovisa i skolan och körde hem henne och var kvar där under eftermiddagen. På lördagen var Amanda och Felicia barnvakt åt Thilo och jag och Mattias flyttade över allt från förrådet till nya lägenheten. Helt sjukt vad mycket grejer de är. Tur vi kommer ha bra förrådsutrymmen i nya lägenheten. Mest Thilos grejer är det ;)
På söndagen var vi på Mora träsk och kolla när de sjöng och spelade, Thilo var inte jätte nöjd i början (men inte så ledsen, bara satt still i knät) de två sista låtarna kom han dock igång när de nästan var slut ;D

Sedan var jag till min kompis Melinda och hälsade på och snackade lite, var kul att träffa henna igen.
Igår gjorde jag storkok här hemma på förmiddagen och sedan hämtade jag Lovisa i skolan och hon fick komma hit och leka med Thilo sedan. På kvällen sen körde jag hem henne och vi åt lite vofflor hos mamma.
Idag har vi vart hela förmiddagen och dagen hos Anna och lekt med dagbarnen, Thilo tycker de är så kul och jag får lite lugn och kunna dricka en kopp te då han leker så bra där.

Nu på kvällen har vi vart till Gerda och barnen och lekt, sedan har stefan var hos oss en sväng. Nu sover Thilo och tror faktiskt Mattias gör detsamma.... han skulle natta Thilo och har inte kommit ut ännu, de är knäpptyst ;) haha jaja, jag ska nog göra samma snart tror jag. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0