Torsdag

Förra helgen hade jag turen att träffa två nära vänner som jag inte träffar så ofta pga att vi bor så långt ifrån varandra. En fika på stan med Emelie H på lördagen och söndagen spenderades med Anna hemma hos mig under förmiddagen. Mycket trevligt och saknade är dom. Söndagen var se äve farsdag så Mattias fick ett paket av Thilo. Såg så sött ut bär han sprang runt med de där paketet och skulle visa Mattias då, men de slutade med att han själv ville behålla de och öppna såklart ;) på måndagen vart de en stressad dag. Efter Mattias slutat jobbet så var vi och skrev papper för att sälja vår lägenhet, kändes lite tungt också för gillar ju vår lägenhet men bara sikta på ny lägenheten som jag också tycker om. Längtar dit nu! Sen var vi till nya lägenheten och mätte och märkte att soffan och allt som var tänkt inte passade så vi fick tänka om och åka till Mio och köpte då iaf både soffa, soffbord och köksbord med stolar. Så nu är de bara resten kvar ;) Tisdagen var jag och Thilo till Anna under förmiddagen, lekt med dagbarnen ute en sväng och sedan lite lek inne och vart bjudna på lunch där. Mycket bra dag som vi ska göra oftare. Igår var vi till BVC och pratade lite om Thilo, bra möte. Kvällen avlutades med efterlängtad bonde hos Ida.
Inatt sov stefan hos oss och vi har haft besök av både viktoria och mamma under dagen. Dagarna rullar på och tycker veckorna går så sjukt snabbt.
Thilo krånglar jätte mycket med att sova middag på dagarna nu så jag ska nog testa resan imorgon att låta han vara vaken och se om han klarar hela dagen. Orkar inte bråka i en timme på dagen för att han ska sova 45 min. Kanske han inte behöver sova? Får se.
Jag fick inte igenom föräldrarledigheten som jag hade tänkt med att gå ner 65%, så jag kommer få gå ner 75% sedan så jag ska försöka tänka ut vilket som blir bäst, färre dagar i veckan för honom på dagis eller kortare dagar. Ska försöka tänka ut de smartaste ;p

Nya soffan, soffbordet och köksbordet

Nu måste jag sova, imorgon ska jag och Thilo till morfar i karlbo och äta frukost och spendera lite tid. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0