Köpt lägenhet

Ja, om ni missat de så har vi ju köpt lägenhet, en trea på myrgatan. Längtar verkligen tills vi ska flytta nu, Thilo får ett eget rum och det var en fin lägenhet. Allt gick så sjukt snabbt, kollade på lägenheten på eftermiddagen och på kvällen ringer hon tillbaka och säger att hon vill att vi skulle ha lägenheten, så lycklig. Så bokade tid hos banken och fick lånelöfte och sedan haft möte med föreningen och nu skrivit på papperna. 15 dec får vi tillgång till den. Så nu har vi lagt ut vår lägenhet till försäljning och visningarna drar igång redan på fredag. Spännande de här, trivs ju så bra i den lägenheten vi har nu men de är för litet nu tyvärr.

Nya lägenheten :)

Fredagen hade vi besök av Zoe och Emma en sväng på förmiddagen

Var och åt mat hos mamma och sedan på lördagen var Mattias i garaget på dagen så jag och Thilo var hemma och sen på eftermiddagen åkte vi till karlbo till Ann och Ronny en sväng och sedan åkte jag och lämna av Thilo hos Amanda och Felicia som var barnvakt åt honom över natten då jag och Mattias skulle ha fest hemma. De hade gått jätte bra och Thilo var i lekparken med dom och sovit hela natten, känns så skönt att veta att de bara funkar :)

Vi hade ju då fest på kvällen och de var riktigt kul att träffa alla vänner och sen dansa massa på natten. Var sjukt mycket folk ute så tog ju 30 min att beställa en öl och 30 min innan man kom fram till toan så de var lite drygt. Men en lyckad kväll var de! Dock har jag blivit väldigt dålig på att knäppa kort har jag märkt, ett kort vart de och de vart på mig och Emelie på toaletten ;)

En mysig kille fick vi hem dagen efter. <3
Idag var vi till öppna förskolan på förmiddagen och sedan åkte vi hem och sov middag innan vi åkte vidare till Högbo och träffade kusinerna. Lekte där några timmar innan vi åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0