Vardagen

Nu var de ett tag sedan sist igen, men vad har hänt sen sist? Jo, jag och Ann åkte till Falun lasarett med Thilo och var och tog tester för gluten. Besöket gick helt okej fast Thilo tycker ju aldrig att de är kul, ingen får röra honom. Vart på kalas, middagar och blivit bjuden på årets sista grillning hos pappa. Förra helgen var jag på överraskningsmiddag med jobbet på en lokal för att tacka av två kollegor som har slutat. Så kul att träffa alla och efter maten drog vi ett helt gäng till kingen och dansa. Super kul!

Vi har vart på öppna förskolan med Josefin och Wilhelm.

Thilo har även haft lite feber, prickar på hela kroppen, vart slö och ätit dåligt fler dagar. En dag fick vi bara i honom 6 skedar mat. Men han har blivit återställd nu men var några tuffa dagar där.

Utslagen i ansiktet

Snott koret av min syster viktoria som brukar komma och hälsa på oss på dagarna ibland.

Vi har vart och lekt med Zoe och var ut till lekparken en sväng

Vi har vart och badat med Andersson och Enoksson i badhuset.

Vart på finmiddag och vinkväll hos Maud med kollegorna.
Dagarna har bara rullat på kan man säga, haft bondekväll med Ida med te och popcorn. Vi har haft visningar på lägenheten och vi har fått ett bud. Budgivningen ska avslutas sista oktober. Jag håller på att kolla möbler för fullt inför nya lägenheten. Ska bli så kul att få inreda nytt och få de lite ljusare. Vi har även fått tid för röntgen av ögat som blir nästa vecka då han ska sövas. Och ny telefontid med dietist och sen har vi även fått tid med psykolog för att prata om hans starka känslor och beteende. Jag har pratat med min chef och ska skicka in nya papper för ledighet, ska gå ner i tid sedan när jag börjar jobba för att Thilo inte ska få så långa dagar på dagis.

Superviktigt att dockan ligger på ett speciellt sätt annars kan man få ett utbrott och samma om katten inte står på alla fyra och skulle den vicka är de kris ;)
Nu ska jag lägga Thilo så han får sova middag och sedan åker vi nog på äventyr på eftermiddagen. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0