Borlänge

Igår var jag och Thilo till Martina och Nea och hälsade på under förmiddagen, kul att träffa din tyckte vi båda, ät lunch där tillsammans och sedan åkte vi hem för att sova middag. Thilo somnade i bilen oturligt nog för han brukar alltid vakna då när jag ska lyfta in honom. Men den här gången gick de bra, lyfte in han och la han i sin säng så somna han om, skönt. Sov sedan 2 timmar och sedan gjorde vi bara massa nytta här hemma, bäddade rent i sängarna, städade undan och dona lite. Var ut och lekte i lekparken och hejade på grannarna. När Mattias kom hem sedan gick vi till Ica och handla mat och gjorde sedan kväller. Imorse åkte jag till Borlänge och mötte upp Elsa så vi shoppade lite på kupolen och sedan avslutade vi med Ikea. Hade bara tänkt kolla lite men slutade med att jag köpte ny matta till vardagsrummet, fåtölj till Thilo och en hylla med lådor till hans leksaker, nallar, babymonitor och lite annat smått och gott. Hade tänkte köpt en växasöng också men för hejdade jag mig iaf och tänkte de får vi ta sen ;) men bra vart de och de har eftermiddagen gått åt till. Hämtade upp amanda på vägen hem och sedan har jag monterat möbler här hemma. Kollat på film tillsammans och ätit tacogratäng nu på kvällen och amanda har precis åkt hem. Snart sovdags och imorgon jobbar Mattias extra så då får vi se vad jag och Thilo hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0