Kryssning

Nu har man vart sådär jätte dålig på att blogga igen, men i veckan har vi gjort lite allt möjligt. Träffat Emma och Zoe och lekt vilket Thilo tycker är jätte kul. Vart på babysim och farmor följde med, var ingen bra badträning så vi avbryta lite tidigare då Thilo inte var på humör. Trött och hungrig var han nog :/ sen har vi vart på kalas, och jag, Mattias, Thilo, Felicia och joakim åkte till kupolen en dag. Igår var jag, viktoria, Felicia och amanda på barnloppis en snabbis innan vi gjorde klart för att åka på kryssning. Thilo har vart hos farmor och farfar över kvällen och jag, Mattias, mamma, syskonen och ett helt till gäng åkte med Viking line. Men nu sitter vi på bussen påväg hem och jag saknar min lilla plutt där hemma. Vi har iaf haft jätte kul under resan, dansat i massor och öst på.

Lite bilder från veckan och nu kommer en drös med bilder från kryssningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0