Lasarettet

Igår fyllde jag 25 år och de straffade Thilo mig med att ha världens sämsta eftermiddagshumör, haha! Förmiddagen gick bra, då tog vi en premenad ner på stan och lunchade med Josse och Wilhelm. De var trevligt, men sedan efter middagsluren måste han ha vaknat på fel sida. När Mattias kom hem gick vi över till min bror där de vart fika med släkten. Sedan hem och över till Ida en sväng, avslutade kvällen med paradise hotel och massage, perfekt! Fått jätte fina presenter också! <3
Idag har jag och farmor åkt med Thilo till lasarettet i Falun för att kolla ögat igen. Han hade inga synfel med eftersom de blivit värre nu och mer hängigt och svullet så har de bokat tid för röntgen i oktober då de även kommer söva ner honom då (känns läskigt faktiskt). Även fått tid för röntgen och kolla njurarna i oktober så blir mycket då på samma gång. Men jag är glad att de följer upp allt så noga även om de blir många vändor till Falun och mycket telefontider.

Såhär såg vår lilla älskling ut när vi åkte hemåt idag, fått nå droppar i ögonen så pupillerna blir större och känsligare. Orkar knappt hålla upp ögonen påvägen hem. <3

Thilo har blivit väldigt bestämd på att han vill klä på sig själv nu också, han försöker verkligen enda in i de sista innan jag är tvungen att ryka in ;) plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0