En vanlig dag

Igår var det full rulle som vanligt. Morgen började med att fixa i ordning mig och Thilo, Körde han till förskolan och jag ner till jobbet. Jobbade till 14.22 och sedan åkte jag och hämta Thilo och handlade lite. Sedan gick vi en snabbis till Karlbergsparken så han fick leka av sig lite. Hem och började med storkok av mat. Sen kom Mattias hem efter gymmet och vi åt tillsammans. Gjorde en ny rätt som vart väldigt god faktiskt. Sen vart de städning och så kom min pappa över ett tag på kvällen, var trevligt. Sen skulle Thilo sova och jag gick över till Ida en sväng. Kom hem och duscha och kollade på ett avsnitt av en serie innan jag somnade. Sjukt trött. Jaa, de är väl typ så alla våra dagar ser ut ungefär ;) Thilos läkaren ringde mig igår också de var lite oroliga över hans vikt, när vi var och vägde han i dec så vägde han 9.15 och nu när han var så sjuk här i slutet på mars vägde han bara 9,1 så de ville kontrollera det så han går upp ordentligt nu. Har bokat ny BVC tid för att kolla det. Sen skulle vi träffa läkare och dietist i juni igen. Ögonmottagningen ringde även igår och de hade fått återbud på en tid så idag åker jag och Ann till Falun med Thilo. Hoppas på att de går bra nu!

Thilo är så rolig nu på dagarna också, han härmar allt man säger och han lär sig nya ord hela tiden, han är så duktig. Sen har han fått en nojja på att han ska ha ketchup på ALLT! Skriker ketchup. Ketchuuuuuuup!!!!! Äter inte maten förrän han fått de på, får lura han ibland och låtsas ha på, man kan ju inte ha de på allt ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0