Helgen

I torsdags efter jobbet fick vi besök av Gerda, Ella och Tilde. Var trevligt och Thilo fick leka :) igår hämtade jag hem min nya telefon, en Samsung 8s.... jag känner mig rätt förvirrad kan jag säga från att gå från iphone. Men jag lär mig hela tiden, ni får ha överseende om jag råka skicka nått konstigt meddelande eller nått för att jag inte förstår mig på den här ;) 

Idag har vi haft mycket kul för oss. I morse åkte jag och Thilo och hälsade på Lotta och Leia. De var så trevligt och de lekte så bra ihop. Hem och sov och sedan åkte vi till min pappa och grillade lite. Sen kom Josefin och hennes son Wilhelm förbi och lekte. Också lika trevligt :) på kvällen sen gick jag över till Ida en vända och snacka lite skit och nu ska jag snart läggs mig. Upp tidigt imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0