Helgen

I lördags var jag och Elin på barloppis I Hedemora och jag fyndade lite saker som vanligt. Var kul att hon följde med också som sällskap och så avslutade vi med lite McDonalds. När vi kom hem sen körde jag hem henne och sen åkte jag, Mattias och Thilo till Enoksson där vi grillade. Vart en väldigt bra eftermiddag/kväll, och Thilo hade kul! Avslutade kvällen med Talang och sen var jag chaufför på kvällen.

Söndagen var lite sliten, dagen ägnades mestadel till tvättstugan, städade och fixa mat. Ann och Ronny kom förbi en sväng och sen min kompis Emelie på eftermiddagen och hälsade på. Vi har kört med lappen för ögat i helgen också och de har gått bra faktiskt, de har gått att ha den på i vagnen utan allt för mycket proteset, väldigt duktig faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0