Hänt sedan sist

Lite bilder sedan sist.

Här ovan var Thilo så sur på de sista tgå korten. La sig under docksängen och skrek och vägra komma upp. Tillslut somnade han av där. 

Jag, Amanda och Felicia åkte till kupolen och shoppade en eftermiddag så Thilo fick leka med mormor och min moster Marie. Han var så nöjd efter. 

Lek med kusinerna Ella och Tilde. 

Här ovan är ännu en bilträff på top up cafe. 

Jag och Thilo har målat naglarna;) 

Vi har haft besök av Andersson med familj idag och de hade med sig tillskottet Optimus. Så vi har haft bebismys.

Lekt ännu mer med kusinerna 

Fullproppade garderober så var dags att rensa ut och försöka bli av med lite. 

Thilo ska få börja på knatteskutt till hösten, tror han kommer tycka de är jätte kul. 

Min tokiga älskling har bäddat ner sig på golvet med alla täcken och kuddar ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0