Sjukstuga

Nu var de längesen igen men vi har legat hemma och vart sjuka jag och Thilo! Hela förra veckan har vi vart dåliga och nu börjar de bli bättre. Har fått skjutit fram thilos inskolning en vecka till, han har inte velat äta eller sovit på dagis ännu och vart lätt låg så de känns lite jobbigt. Dock skrev de precis nu att han somnat för första gången så nu fick jag upp hoppet lite. De skulle höra av sig när han vakna så åker jag och hämtar honom. Jag ska över höra med dom då om jag ska vars hemma från jobbet imorgon också eller om jag kan börja då. Annars startar jag nästa vecka på riktigt. (Om vi inte åker på nån sjukdom igen)
Sista jag skrev var vi i Sälen, och vi åkte sedan hem på söndagen, köpte en trumma till Thilo som höll i två dagar innan den gick sönder, skit grejer!

Vi har haft besök av Emelie och hennes tjejer Linnea och Elsa, dom var efterlängtade!

Det har även vart alla hjärtans dag och jag fick så fina blommor och choklad av min älskling <3

Vi har haft Enoksson, Amanda, Felicia och Viktoria hos oss i helgen och vi bjöd på tacos och snacks till kvällen, och kollade på film. Var riktigt mysigt!

Nu ska jag passa på att göra lite nytta innan förskolan hör av sig, puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0