Sjuk- och badhus

I onsdags hade jag och Thilo besök av Emma, Zoe och deras lilla bebis. Barnen lekte så bra och vi åt lite lunch tillsammans. En mycket bra dag! Mattias körde dock in handen i slipmaskinen på jobbet så han är nu sjukskriven. Inte lika kul :/

Igår var jag och Ann till lasarettet i Falun med Thilo. De gick bra men de tog nästan hela dagen. Thilo fick lugnande och sedan fick han sova så de kunde röntga hans huvud. De vill kolla hans skallben så de är stort nog åt hjärnan att utvecklas.

Lika trött var han när han kom hem, var jätte svårt att väcka honom och de är ovanligt ;) halv sju fick vi liv i honom och då brukar han vanligtvis sova vid åtta, halv nio.
Idag har vart en fullspäckad dag med massa roligheter. Morgonen startade med en sväng ner till stan och möta upp Emma, Zoe och bebisen. Fick med mig lite smått och gott hem ;) endast till Thilo då som vanligt :p haha! Men imorgon ska jag nog hinna med lite shopping till mig själv också :)

Sedan hem och bytte om så mötte vi upp Gerda, Ella och Tilde vid badhuset.

Inga badkrukor de här inte ;)
Sedan åkte vi hem och sov middag och åkte sen till min pappa som bjöd på tacos. Mattias åkte till liljan med några kompisar och skulle kolla på band som spelar.
Elin, Elsa och stefan följde sedan med hem till oss. Jag natta Thilo och sedan har vi bara haft lite myskväll. Tog ett glas vin och suttit och snackat. Nu är de snart dags för sängen för min del. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0